Mindspace

Mindspace

  • Voor deze periode konden we tussen drie projecten kiezen namelijk droomrace, mosquito en mindspace.  Wij hebben voor mindspace gekozen. Waarom wij dit hebben gekozen is, omdat dit project het meeste onze aandacht trok het gaat namelijk over jongeren waar wij dus ook onder vallen. Bij dit project was de het de bedoeling om jongeren te helpen met onder andere motivatie problemen en dat moest je doen aan de hand van een virtuele kamer.

  • We gaan een VR-game maken waarbij je in begint in een gang en uitleg krijgt over het spel, vervolgens ga je naar een kamer een zogenoemde virtuele kamer waar je alles wat voor afleiding zorgt moet afschieten . Ook hebben we bedacht om power ups te gebruiken in onze virtuele kamer. Wij hebben dit gedaan met het programma Spatial.

Het dolhuys


  • Voor dit project hebben we ook een kijkje genomen in het museum de Geest gevestigd in Haarlem. Hier hebben wij veel meer geleerd over het menselijk gedrag en wat  wij het interessants vonden was de roze olifant. Dit verhaal gaat over een man die 17 jaar verslaafd was aan heroïne. Hij kreeg een dochter en dat gaf hem de motivatie om te stoppen en ze leven op orde te krijgen, zo gedaan zo gezegd. Hij heeft heel zijn manier van leven veranderd en het gaat nu super goed met hem en zijn gezin.
  • Taakverdeling

    • We hebben met behulp van een scrum poster de taken verdeeldt hiermee hebben wij een eerlijke en goede verdeling kunnen maken. Wij hebben ons goed gehouden aan de taakverdeling en hielpen elkaar met taken als er hulp nodig was

Hoe was het project verlopen?


  • Dit project verliep goed! We konden allemaal goed met elkaar overweg. Iedereen had zijn eigen taak en voltooide die ook optijd.

https://caland-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/119802_calandlyceum_nl/EcY1qpeYv-JHhy9TRPTUIzEBrf0Ra1L4PQscT4TOMPFQ4Q?rtime=JxcOOmd220g


https://www.youtube.com/watch?v=hhw9R7ZXotI


Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin